Tuesday 23 September 2014

SALAM PERKENALAN


بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْمِ

Sirih berlipat sirih pinang,
Sirih dari Pulau Mutiara,
Pemanis kata selamat datang,
Awal Bismillah pembuka bicara..


Assalamu’alaikum warahmatullahi wabarakatuh.

Hi semua pembaca yang KIS hormati..
Aku selalu suke berangangan-angan, tapi rasanya aku harus bermula dari sekarang... aku harus mulakan kalau tak sampai bila-bila pun aku tetap macam tu jugak..kan

Berhidamat pada yg memerlukan, itulah moto ku kerana inilah cita2 aku yg telah lama aku impikan, selama ini aku hanya lakukan sebagai kerja sampingan,

Hari ni blog KIS AURA aku buka utk aku merialisasikan impian dan angan2 aku ni.... sampai masa aku perlu tonjolkan kebolehan ku,pada semua..

Mewarisi ilmu KEBIDANAN dari Bonda tercinta Siti Zahara yg aku miliki,
insyallah di sini aku akan curahkan segalanya..
kebaikan pasti di kongsi bersama.. yg nak aku amat alu-alukan.. yg tak nak masih ok.... tidak mengapa...



Saya berasal dari kampong Jawa,
Hidmat mengurut itu lah perkara utama, 
Mewarisi kebidanan dari Bonda tercinta,
Membantu anda dengan bakat yang ada.


Khidamat di beri tak kira usia,
Asal anda sehat sejahtera,..
Walau dimana anda berada,..
 Insya Allah pasti akan tiba...

Sekian..

      


Boleh hubungi saya melalui tel/sms/whatsapp/telegram/viber : 0108959829 ~KIS ~

No comments:

Post a Comment